poniedziałek, 3 marca 2014

Marcepanowe kulki w czekoladzie

Dzisiaj krótko o tym, jak zainspirowana pomysłem znajomej, u której niedawno miałam okazję spróbować własnoręcznie wykonanych suszonych owoców w czekoladzie, postanowiłam sama spróbować przygotować podobne słodycze.
W lodówce od urodzin córki leżała masa marcepanowa, co do której nie miałam pomysłu, co z nią zrobić. I oto pojawił się pomysł połączenia marcepanu z czekoladą, który wydał mi się kuszący. I muszę przyznać, że marcepanowe kulki w czekoladzie wyszły efektowne w wyglądzie i pyszne w smaku :)


Składniki:
- marcepan
- gorzka czekolada

Przygotowanie:
Czekoladę rozpuściłam w kąpieli wodnej. Z marcepanu uformowałam małe kulki, które następnie 
obtoczyłam w rozpuszczonego czekoladzie. Następnie odstawiłam w chłodne miejsce, by czekolada stężała.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz